Wyszukaj numer telefonu


Zły numer bądź niepoprawny format.
Poprawnyformat to 512123123 kolejne 9 cyfr.

Znaleziono numer telefonu (+48) 502477042

Czyj to numer telefonu (+48) 502477042 ?





Kto dzwonił 502477042

Statystyki:

Lokalizacja:
Rejon łączenia:
Ocena
Liczba ocen 2
Ostatnia ocena 2016-05-31
Stopień niebezpieczeństwa [progress_niebezpieczenstwa]
Odsłony
Ilość odsłon 296
Ostatnia odsłona 2019-08-22 08:44:03

Dodaj informację o tym telefonie:



Czyj to numer 502477042
Ocena Komentarz

Podobne numery:

Numer Komentarz Ocena
505500500 Znam ten numer no info

Zgłoś

500120501 Numer ze sklepu Harman Kardon / Warszawa no info

Zgłoś

501712106 ktos cos ? no info

Zgłoś

500056498 Zostałam oszukana... wiecie cos o tym numerze no info

Zgłoś

510338255 Pozna noca dnia z 14 na 15 lipca 2015 na moj numer wydzwaniali mlodzi ludzie, ze smiechem w tle slychac bylo rowniez dziewczyne. Robili sobie niesmaczne zarty. Wydzwaniali z roznych nr tel co moge potwierdzic billingiem. Z mojego nr tel ani razu nie bylo dzwonione, gdyz moj nr tel sluzy do odbierania a nie dzwonienia, pozostaje caly czas bez zailonego konta. Teraz wypisuja, ze to ja do nich wydzwaniam. No coz sprawa moze trafic do organow scigania gdyz wszystko mozna udowodnic. Ostrzegam, jesli sytuacja bedzie sie potwierdzala oddam sprawe na droge postepowania prawnego. To jest hejterstwo, ktore podlega pod paragraf. no info

Zgłoś

724728872 Jesli zamawialiscie cos na oglaszamy24.pl to jest to oszust, ktory probuje Wam cos "sprzedac", nie dajcie sie nabrac i nie odbierajcie paczek, bo beda albo puste, jak w moim przypadku, albo znajdziecie w nich nie to, co trzeba. no info

Zgłoś

501302285 Właściwie to w lokalnej gazecie (kuj. - pom.) ten numer podany jest jako catering ;) no info

Zgłoś

224945006 Wyświetlił mi się ten numer, gdy zadzwoniła znajoma, która ma zupełnie inny nr telefonu. Próbowałam potem oddzwonić -poinformowano mnie, że ten numer nie przyjmuje połączeń przychodzących i wkrótce skontaktuje się ze mną pracownik. Co to za zagadka? no info

Zgłoś

500410422 dzwoni do firmy, nie odzywa sie - kto to? no info

Zgłoś

724468980 Do mnie wlasnie dzwonil, odebralam, coz zaczal bełkotac ale sie rozlaczylam no info

Zgłoś

694360727 dzwoni ok 5 rano i nie odzywa sie no info

Zgłoś

604218461 Ewa-ktoś się podszywa pod mój numer. Będę wdzięczny za wszystkie informacje, które posiadasz. To ja jestem właścicielem i od jakiegoś czasu piszą do mnie ludzie z pretensjami. no info

Zgłoś

794236080 z tego numeru dzwoni kurier no info

Zgłoś

663015922 to przecież mój numer... ??? no info

Zgłoś

669771402 Ten numer należy do firmy Casus no info

Zgłoś

726048841 to mój numer:) no info

Zgłoś

523353990 Dzwonił dzi s dwukrotnie, cisza po podniesieniu słuchawki, nie odbierajcie no info

Zgłoś

793427428 Co to ? no info

Zgłoś

857228042 Dzwonila do mnie jakas baba pytala o jakiegos faceta a zaraz potem dostalam informacje smsem ze beda przychodzic jakies platne smsy :| szybko blokowalam u operatora no info

Zgłoś

504464350 tania prostytutka, strefa niskich cen Bezpieczny

Zgłoś

574186036 Uwaga debil bawi się w niebieskiego wieloryba Niebezpieczny

Zgłoś

792811413 Oszust. Niebezpieczny

Zgłoś

539867426 naciąganie na gry na giełdzie Niebezpieczny

Zgłoś

616279904 Połączenia nie odebrałam,a tu sms od orange ,że połączenie trwało 1m36s!!!!!Zablokowałam oszusta! Niebezpieczny

Zgłoś

883339933 cyganska prostytutka Niebezpieczny

Zgłoś

717815420 windykacja bobolewski Niebezpieczny

Zgłoś

695567957 Wyzywa ludzi ubliza Niebezpieczny

Zgłoś

539867426 Potwierdzam bezczelny typ, do tego pomimo kategorycznego żądania usunięcia danych osobowych bezczelnie nadal wydzwania. Niebezpieczny

Zgłoś

223906945 dzwoni co pół godziny Niebezpieczny

Zgłoś

327780000 Idiotka wydzwania codziennie w nietypowej sprawie . Mówi że jest osobą prywatną . Radze zgłosić numer bo to stacjonarka odpowiednie organy powinny się już tym zająć. Niebezpieczny

Zgłoś



Topologia numeru: 502477042