Wyszukaj numer telefonu


Zły numer bądź niepoprawny format.
Poprawnyformat to 512123123 kolejne 9 cyfr.

Znaleziono numer telefonu (+48) 505694629

Czyj to numer telefonu (+48) 505694629 ?





Kto dzwonił 505694629

Statystyki:

Lokalizacja:
Rejon łączenia:
Ocena
Liczba ocen 2
Ostatnia ocena 2017-01-13
Stopień niebezpieczeństwa [progress_niebezpieczenstwa]
Odsłony
Ilość odsłon 601
Ostatnia odsłona 2019-08-21 02:16:27

Dodaj informację o tym telefonie:



Czyj to numer 505694629
Ocena Komentarz
Niebezpieczny prostytutka, jej pozostale numery 507621131 , 516553423
2017-01-04
Neutralny darmowa kurwa, slabo ciagnie, brzydka w huj, mieszka na Anielewicza w Warszawie
2017-01-13

Podobne numery:

Numer Komentarz Ocena
665132381 numer należy do kobiety no info

Zgłoś

222232760 Kalisz kredyt inkaso, mnie ścigają za niezapłacony rachunek telefoniczny sprzed 3 lat no info

Zgłoś

501535289 nie przedstawiła się, a chciał dużo informacji uzyskać ;/ no info

Zgłoś

512931032 Pani z apartamentu w gdańsku potwierdzająca rezerwację no info

Zgłoś

862278043 dzwoniono bo mnie z tego tel no info

Zgłoś

616690983 Szukam oszusta do którego należy ten nr no info

Zgłoś

221223291 Bank Millennium - windykacja - gry na rachunku zrobi się minus. no info

Zgłoś

733993130 będę wcziędzna za informację o tym numerze no info

Zgłoś

224518580 Do mnie tak samo, dzwoni dzień w dzień od ok 3 tygodni, chyba zgłosze sprawę na komendzie. no info

Zgłoś

508896482 do mnie dziś z 10 razy dzwonił i do tego naprzemiennie z numerem 508736224 Jutro chyba moja lista blokowanych się powiększy :> no info

Zgłoś

570105400 Ja wiem czyj to numer gościa siedzi na twoo ma na imię Piotr robi meble niby na wymiar ale umawia się na randki na portalu no info

Zgłoś

795125096 czyli ni etylko do mnie dzwonią, a jak oddzwaniam to zajęte... pewnie jakieś garnki lub kart kredytowe no info

Zgłoś

692015601 Seksulany,wulgarny spam no info

Zgłoś

502513441 To Dominik z Lublina no info

Zgłoś

508121275 To jest mój nr.tel i do nikogo nie wydzwaniam więc nie piszcie głupot !!!! no info

Zgłoś

504539705 A skąd jest Twoja mama? Chyba wiem czyj to numer no info

Zgłoś

523358572 odebrałem i tez głuchy telefon no info

Zgłoś

721853750 caly czas wypisuje jakieś chore smsy i nie chce się przedstawić kojarzy ktoś no info

Zgłoś

507170299 Oddzwoniłam tam, ale nikt nie odebrał no info

Zgłoś

692459545 człowiek który sie umawia na kupno przedmiotów, ale nigdy nie przybywa po ich odbiór ! no info

Zgłoś

782079655 Niestety musze sie zgodzic z poprzednikiem. Rowniez zostalem oszukany i to na niemałe pieniadze. Manipulator okropny, potrafi podejsc psychologicznie do czlowieka. Udaje wielkiego honorowego rycerza tym czasem jest zwyklym szczurem, ktorego należałoby rozdeptac. Buduje falszywe poczucie zaufania i w zasadzie kazde slowo, ktore pada z jego ust jest klamstwem. Sprytnie to ukantowal teoretycznie nie ma zupelnie nic... Wszystko jest na malzonke, z ktora ma rozdzielnosc majatkowa dzieki czemu komornik nic nie moze wskorac. Niestety znalazl sobie taki sposob na zycie jednak kiedys sie doigra... Uwazajcie na niego! Niebezpieczny

Zgłoś

228519026 lexus windykacja Niebezpieczny

Zgłoś

608058302 windyakcja lexus Niebezpieczny

Zgłoś

519200529 Windykacja citi bank Niebezpieczny

Zgłoś

514631626 SPAM, typu : "Hej, dzięki markowi znalazłem fajna prace i nie mam problemów z kasa!. napisz do niego Sms o treści Praca na nr 74858 i pracuj za dobra pensje! - 4.92 szt" , czytaj ... 4.92 zł za jeden sms , taki to doi frajerów" Nie odpisywać nie dzwonić. pajac szuka łatwego hajsu. Zaś K0tas0m które udostępniają numery tel powinni już dawno dobrać się do dvpy. Niebezpieczny

Zgłoś

782079655 Wspomniany osobnik sposoby manipulacyjne ma opanowane do perfekcji. Niebezpieczny

Zgłoś

538157990 oszust z olx. sprzedaje przedmiot, zamyka konto, paczki nie wysyla, pieniedzy nie oddaje. kontakt tylko przez sms, telefon wył przez wiekszą czesc dnia. zgłoszony na policję Niebezpieczny

Zgłoś

732866811 Podłącza się pod numer i zciąga kasę Niebezpieczny

Zgłoś

793658945 oszust Niebezpieczny

Zgłoś

793822827 Uwaga zboczeniec !!! Niebezpieczny

Zgłoś



Topologia numeru: 505694629