Wyszukaj numer telefonu


Zły numer bądź niepoprawny format.
Poprawnyformat to 512123123 kolejne 9 cyfr.

Znaleziono numer telefonu (+48) 536196392

Czyj to numer telefonu (+48) 536196392 ?





Statystyki:

Lokalizacja:
Rejon łączenia:
Ocena
Liczba ocen 2
Ostatnia ocena 2017-09-06
Stopień niebezpieczeństwa [progress_niebezpieczenstwa]
Odsłony
Ilość odsłon 189
Ostatnia odsłona 2018-02-10 14:36:17

Dodaj informację o tym telefonie:



Kometarze do numeru 536196392
Ocena Komentarz
Nękający Ktoś z tego nr. dzwoni o różnych porach dnia i nocy i się nie odzywa, nie mam pojęcia do kogo należy ten nr. telefonu i nie potrafię go ustalić.
2017-05-22
Nękający do mnie tez wydzwania kilka razy na dzien is ie nik nie oddzywa jak odbieram to chyba jakis psyhol
2017-09-06

Podobne numery:

Numer Komentarz Ocena
500136062 Wy dzisiaj napisaliście te kometarze bo przed chwila dzwonił do mnie (dzwoniła) i wiedziała jak mam na imię.. no info

Zgłoś

785555607 Jakaś natarczywa dziwucha w nieudolny sposób probuje wcisnąć ubezpieczenia i wyłudzić dane osobowe, mówi coś o aktualizacji ubezpieczenia.... na prośbę o podanie nazwy firmy zaczyna sie mieszać a jak poprosiłem o przesłanie maila, chociaż małej wizytówki firmy to rzuca telefon i nawet nie powie do widzenia. no info

Zgłoś

582763567 Widze, ze do wszystkich dzisiaj dzwoni, nawet na Norweskie numery... no info

Zgłoś

737545427 jakaś babka dzwoni....ale najważniejsze że z konta znika 5 pln no info

Zgłoś

508551583 X a i jeszcze jedno masz nagrania jak Ci koleś grozi to idz z tym na policję a nie tu się wyżalasz no info

Zgłoś

222924100 wrozbita maciej no info

Zgłoś

503673560 Firma która podaje się za Eniro ale po zgłoszeniu chamskiego konsultanta okazało się że nie mają u siebie tego numeru ani tego pracownika. Próbują naciągnąć na płatne usługi bez przesłania umowy i warunków współpracy. Po mojej rezygnacji z oferty usłyszałem: Jebnij się młotkiem w łeb. :) no info

Zgłoś

602558530 widzę, że nie tylko do mnie dzwonił ten numer dzisiaj.Widocznie to naciągacz no info

Zgłoś

600257058 Ja wiem czyj to numer! Z właśicielką miałam sama już doczynienia! Jak coś to podam nazwisko i miasto no info

Zgłoś

502351555 również mam nieodebrane połączenie z tego numeru.... no info

Zgłoś

730111222 jakies telemarketer itp , ale dzwoni centrala chyba komputerowa , najlepiej zablokowaĆ no info

Zgłoś

221333756 BZ WBK no info

Zgłoś

695591725 też jestem ciekawa kto to no info

Zgłoś

514945258 Macie ogłoszenia na olx? Do mnie też dzwonił. Przyjechał, obejrzano poszedł po pieniądze. Juz nie wrócił :) no info

Zgłoś

531513134 obecnie, X.2015, kurier K-EX no info

Zgłoś

692695343 Leszek no info

Zgłoś

795300452 Bardzo upierdliwy, dzwoni od wczesnych godzin rannych do teraz czyli 15:30 chyba z 25 razy. Jeden - dwa sygnaly i koniec połączenia. Nie można ustalić co to lub kto to. no info

Zgłoś

504999769 Dziś do mnie też dzwonił, ale po czasie jakieś dziecko zaczeło mówić, baba, wiec chyba się bawiło telefonem:) no info

Zgłoś

793152186 Nie wiem czy odbierać? no info

Zgłoś

516606818 Witajcie. Znacie tego Artura?Poznałam go na Sympatii wydaje sie fajnym facetem. Spotykam się z nim od miesiąca czy to możliwe co o nim piszecie??Proszę o kontakt madzia149@op.pl no info

Zgłoś

734499707 Gostek z sympatii - potwierdzam. Uważać na niego i omijać szerokim łukiem. Niebezpieczny

Zgłoś

616279904 Połączenia nie odebrałam,a tu sms od orange ,że połączenie trwało 1m36s!!!!!Zablokowałam oszusta! Niebezpieczny

Zgłoś

713394822 lexus windykacja Niebezpieczny

Zgłoś

732480151 naciągacze ściema że wygrałem 25,000zl Niebezpieczny

Zgłoś

516612867 Wysyła foty brzydkich cycków Niebezpieczny

Zgłoś

514098997 Oferty elektroniki,laptopy.Różne miejsca zamieszkania. Wplata na konto a sprzetu brak. Niebezpieczny

Zgłoś

343906499 Wyłudzanie danych,osoba która zadzwoniła nie potrafiła wytłumaczyć skąd posiada nr telefonu i jak mając nr komórki stwierdza, dokąd sie dodzwoniła (miasto). Kpina, oczywiście ,,pani'' sie rozłaczyła bo nie miała argumentów ani siły przebicia :-) NIE ODBIERAJCIE TEGO POŁACZENIA Niebezpieczny

Zgłoś

883117545 oszust. nie wysyłajcie mu pieniędzy bo towaru nie zobaczycie. Niebezpieczny

Zgłoś

790570137 Pała jebana wkurwia mnie cały czas, miał kupić telefon a teraz kurwa mi pisze że go nie chce no jak tu sie nie wkurwić ludzie ? Niebezpieczny

Zgłoś

732866811 Podłącza się pod numer i zciąga kasę Niebezpieczny

Zgłoś



Topologia numeru: 536196392