Wyszukaj numer telefonu


Zły numer bądź niepoprawny format.
Poprawnyformat to 512123123 kolejne 9 cyfr.

Znaleziono numer telefonu (+48) 605633197

Czyj to numer telefonu (+48) 605633197 ?





Kto dzwonił 605633197

Statystyki:

Lokalizacja:
Rejon łączenia:
Ocena
Liczba ocen 1
Ostatnia ocena 2016-02-26
Stopień niebezpieczeństwa [progress_niebezpieczenstwa]
Odsłony
Ilość odsłon 348
Ostatnia odsłona 2019-08-20 01:58:27

Dodaj informację o tym telefonie:



Czyj to numer 605633197
Ocena Komentarz

Podobne numery:

Numer Komentarz Ocena
663733868 to numer mojej mamy no info

Zgłoś

508954164 Wydzwania w kółko nie odbierać!?! no info

Zgłoś

505908908 ale sciema z tymi komentarzami. do mamy ktos wydzwania itd. jakikolwiek nr bym nie wpisala nawet swoj to zawsze ten sam komentarz ze ktos do mojej mamy wydzwania. to tak chcecie zdobyc baze NR-OW? SMIESZNI JESTESCIE. PROPONUJE ZAMKNAC TE STRONE W P-ZDU no info

Zgłoś

510125408 też do mnie wydzwania no info

Zgłoś

616798893 Alior Bank - oferta kredytowa no info

Zgłoś

501932008 Czy wszyscy do których dzwoni ten numer są z małopolski no info

Zgłoś

607721113 dzwoni parę razy dziennie Nikt się nie zgłasza gra jakiś muzyczka. no info

Zgłoś

947100443 Jakis frajer do mnie dzwoni z tego numeru.. ktos wie kto to? no info

Zgłoś

765116112 niby fundacja rozwoju kulturalnego, oddzwoniłem a pani stwierdziła, że to ona do mnie oddzwaniała i koniecznie chciała poznać moją godność.. no info

Zgłoś

602251692 Dzwoni w środku nocy no info

Zgłoś

664405660 prowident czestochowa no info

Zgłoś

798540906 Ten nr to drugi nr mojego faceta.Flirciarza i bawidamka. no info

Zgłoś

539911933 Podobno komornik bynajmniej za takiego się podaje no info

Zgłoś

693313435 przestań pisać głupoty tylko zadzwoń chyba że brakuje ci jaj no info

Zgłoś

600590615 Kolejny naciągacz no info

Zgłoś

553524225 553524225 no info

Zgłoś

737437941 Kurier dhl Bezpieczny

Zgłoś

692625107 Nagroda za wylosowanie numeru w konkursie w którym nie brałem udziału ;) Niebezpieczny

Zgłoś

537850478 niebezpieczny przestepca, wywozi kobiety do niemiec i sprzedaje do burdeli, pelni w grupie funkcje pionka, ale uwazajcie Niebezpieczny

Zgłoś

695567957 Wyzywa ludzi ubliza Niebezpieczny

Zgłoś

576219995 uwazajcie, prostytutka z hiv, podklada igly zarazone hivem, kilka osob zarazila, nie ujawniaja sie ze wstydu Niebezpieczny

Zgłoś

222922318 To atak cyber przestępców Zainfekowali komputer koleżanki. Następnie zablokowali komputer podając się za Microsoft i żądali podania karty kredytowej (nie chcieli przelewu). 1. MS nie ma prawa blokować komputera 2. W Polsce mówi się po polsku 3. to nie jest numer MS, a przynajmniej nie widnieje w oficjalnym wykazie Co zrobić: wyłącz internet (przesyłają sobie dane, a potem ci je sprzedadzą), wyłącz komputer, udaj się do serwisu komputerowego zgłoś sprawę u dostawcy internetu zgłoś sprawę na Policji zmień dane dostępowe do banku, poczty itp. Niebezpieczny

Zgłoś

538157990 Prosze sie odezwac do mnie duda.kamilaa@wp.pl mozna pozew zbiorowy zrobic . Moze to ruszy Niebezpieczny

Zgłoś

327780000 Idiotka wydzwania codziennie w nietypowej sprawie . Mówi że jest osobą prywatną . Radze zgłosić numer bo to stacjonarka odpowiednie organy powinny się już tym zająć. Niebezpieczny

Zgłoś

519375908 Oszuści z firmy Life Insurance próbują wyłudzić dane i podpisać umowę z nieświadomą osobą mówiąc o konieczności "aktualizacji polisy ubezpieczeniowej". Sprawa zgłoszona do UOKiK. Niebezpieczny

Zgłoś

530935226 nikt się nie odzywa Niebezpieczny

Zgłoś

790570137 Pała jebana wkurwia mnie cały czas, miał kupić telefon a teraz kurwa mi pisze że go nie chce no jak tu sie nie wkurwić ludzie ? Niebezpieczny

Zgłoś

587673722 Naciągaja Niebezpieczny

Zgłoś

502388937 Spamer. Jeśli poznałeś ich przez spam, to wiesz, że kupując coś od nich finansujesz kolejne spamy. Niebezpieczny

Zgłoś

730715751 chce żeby oddzwonić Niebezpieczny

Zgłoś



Topologia numeru: 605633197