Wyszukaj numer telefonu


Zły numer bądź niepoprawny format.
Poprawnyformat to 512123123 kolejne 9 cyfr.

Znaleziono numer telefonu (+48) 792656255

Czyj to numer telefonu (+48) 792656255 ?





Statystyki:

Lokalizacja:
Rejon łączenia:
Ocena
Liczba ocen 2
Ostatnia ocena 2017-01-17
Stopień niebezpieczeństwa [progress_niebezpieczenstwa]
Odsłony
Ilość odsłon 592
Ostatnia odsłona 2019-05-25 10:24:09

Dodaj informację o tym telefonie:



Czyj to numer 792656255
Ocena Komentarz
Bezpieczny Wiktoria, prostytutka mieszkajaca w Warszawie, dobrze ciagnie, daje cipe i dupe bez gumy, mozesz sie spuszczac gdzie chcesz bo kiedys zlapala weneryka i od tamtej pory jest bezplodna
2017-01-04
Bezpieczny polecam, prostytutka z bardzo cieplym odbytem, mozna wkladac huja po same jaja do dupy i lac duzo spermy do srodka, jeczy jak gimbuska
2017-01-17

Podobne numery:

Numer Komentarz Ocena
618851590 BZ WBK no info

Zgłoś

608913001 Przedstawiciel AIG z propozycją ubezpieczenia na życie no info

Zgłoś

500410422 dzwoni do firmy, nie odzywa sie - kto to? no info

Zgłoś

799665214 Pani Edyta z opieki społecznej Praga Południe ul. Grochowska 274 no info

Zgłoś

226577100 City bank chyba no info

Zgłoś

501237079 dołączam się :) no info

Zgłoś

513469115 Zarejestrowany w orange w 2013r a przeniesiony do 2015r Play. no info

Zgłoś

500722559 oszust samochodowy - szajka która nabiera ludzi na stare samochody jeździ biał a lawetą no info

Zgłoś

668129123 agencja pracy axell no info

Zgłoś

530822099 To mój numer ;)) no info

Zgłoś

505874992 Serwis Audi-Wideo w Wałbrzychu serwisują też komputery no info

Zgłoś

501429333 Pan jakub no info

Zgłoś

572568746 dzwoni i jakaś edyta szuka jakiegoś olka? jakaś ściema, ktośsprawdza wyłudza dane? no info

Zgłoś

502036522 jest to numer pana (wiek ok 50 lat) który pochodzi z Ukrainy a mieszka i pracuje w Polsce. Mieszkają z żoną w Bydgoszczy, ale będą przenosić sie do Gliwic ze względu na zmianę miejsca pracy. Nie najgorzej mówi po Polsku. no info

Zgłoś

504457058 do mnie też dzisiaj ktoś dzwonił z tego nr po 18ej no info

Zgłoś

221333893 dzwoni już od dłuższego czasu czyj to numer no info

Zgłoś

575599716 Facebook: książka Spotkanie no info

Zgłoś

736768722 CFD1000 chamstwo, stalking Niebezpieczny

Zgłoś

858310635 potwierdzam to samo Nękający

Zgłoś

600823800 nieznany Neutralny

Zgłoś

661242601 Call center Niebezpieczny

Zgłoś

576950692 Uwaga oszuści internetowi nic nie zamawiajcie i nie płacicie Niebezpieczny

Zgłoś

724684154 Oszust z olx, bierze kase i urywa się kontakt Niebezpieczny

Zgłoś

782079655 Niestety musze sie zgodzic z poprzednikiem. Rowniez zostalem oszukany i to na niemałe pieniadze. Manipulator okropny, potrafi podejsc psychologicznie do czlowieka. Udaje wielkiego honorowego rycerza tym czasem jest zwyklym szczurem, ktorego należałoby rozdeptac. Buduje falszywe poczucie zaufania i w zasadzie kazde slowo, ktore pada z jego ust jest klamstwem. Sprytnie to ukantowal teoretycznie nie ma zupelnie nic... Wszystko jest na malzonke, z ktora ma rozdzielnosc majatkowa dzieki czemu komornik nic nie moze wskorac. Niestety znalazl sobie taki sposob na zycie jednak kiedys sie doigra... Uwazajcie na niego! Niebezpieczny

Zgłoś

774072924 lexus windykacja Niebezpieczny

Zgłoś

795991823 upierdliwy stale wydzwania, na temat umów ubezpieczeniowych których nie posiadam Niebezpieczny

Zgłoś

576000147 OSZUST, SPRZEDAŁ TABLETKI PRZYSYŁA HERBATĘ MIĘTOWĄ Niebezpieczny

Zgłoś

724684154 telefon używany do przekrętu na OLX - przestrzegam !!! Niebezpieczny

Zgłoś

606488977 oszustka ze SPRZEDAJEMY.PL nie ma towaru ktory niby wystawila, wyludza kase polowe na konto a polowe za pobraniem. sprawa na policji, jest wredna, podaje sie za DOROTE CHLEBOWSKA i daje adres nieprawdziwy nieistniejacy !!!l UWAGA!!!! Niebezpieczny

Zgłoś

914635827 lexus windykacja Niebezpieczny

Zgłoś



Topologia numeru: 792656255