Wyszukaj numer telefonu


Zły numer bądź niepoprawny format.
Poprawnyformat to 512123123 kolejne 9 cyfr.

Znaleziono numer telefonu (+48) 797776029

Czyj to numer telefonu (+48) 797776029 ?





Statystyki:

Lokalizacja:
Rejon łączenia:
Ocena
Liczba ocen 1
Ostatnia ocena 2015-08-17
Stopień niebezpieczeństwa [progress_niebezpieczenstwa]
Odsłony
Ilość odsłon 199
Ostatnia odsłona 2019-02-18 01:39:07

Dodaj informację o tym telefonie:



Kometarze do numeru 797776029
Ocena Komentarz

Podobne numery:

Numer Komentarz Ocena
691782659 Prawdopodobnie to numer prywatny. Osoba to kobieta. Imie Dorota ok 25lat. Pochodzi z okolic dolnego slaska no info

Zgłoś

500328378 To nr mojego kolegi no info

Zgłoś

544169293 numer należy do KRD no info

Zgłoś

798060123 Strzały?! To faktycznie dziwne. Znalazłam ten numer na stronie z ogłoszeniami dla myśliwych. Ktoś o tym numerze chce sprzedać broń.... no info

Zgłoś

223270013 nie znam tego numeru no info

Zgłoś

604540930 Mam głupie telefony z tego numeru, niby pomyłka, ale poźniej lecą jakieś dziwne teksty, kto to jest ?? no info

Zgłoś

512093776 O 5 wydzwania, później nie odpowiada. no info

Zgłoś

572480894 Wydzwaniają od kilku dni, pewnie chcą coś "wcisnąć" no info

Zgłoś

796150860 ten numer byl podany do zbierania glosow na partie kukiza z obrebu polkowic po oddaniu list kontakt sie urwal pewnie sam mial je pozbierac i wykozystal ludzi do tego no info

Zgłoś

502351555 również mam nieodebrane połączenie z tego numeru.... no info

Zgłoś

447152543 Do mnie też dziś dzwonił pokazuje,że to Piotrków Trybunalski no info

Zgłoś

627201044 kur....wy ktore probuja zastaraszyc o długi dzwonia nawet w nocy i nie patrza na godzine . dobrze ich zjechac swoimi słowami i zgłosic na policje . jak sie odbierze chca date rodzenia. sa mili przez chwile a ja dopytywałam o co chodzi jechali mi jak z gownem nie odbierajecei odfrzucajcie połączenia no info

Zgłoś

726770026 Ten numer juz jest nieaktualny od ponad roku no info

Zgłoś

775521902 do mnie typ wydzwania i przedstawił sie jakos dziwnie jak poprosiłam go zeby powtorzył to powiedział ze kultura ode mnie wymaga zebym to ja podała mu swoje dane . Prosze jezeli ktokolwiek wie co to za facet prosze pisac no info

Zgłoś

791078959 z tego nr nęka osoby szantażuje uważać na niego no info

Zgłoś

808072323 Najlepiej odbierz no info

Zgłoś

579106658 Do mnie też zadzwonił. Mówił z akcentem chińczyka po angielsku i bełkotliwie. Mam opcję blokowania w telefonie i już nie zadzwoni. Uważajcie teraz na SMS i WAP premium. Będzie tam być może link do strony hakerskiej. Sorry za mój styl. Już raz miałem podobny atak na Tableta, ale w inny sposób. Potem była seria dziwnych telefonów bo wyłapali mój numer. zadzwonił 02.10.2015 o 18:28 no info

Zgłoś

694164649 czy do was tez dzwoni ktos z pod tego numeru w dziwnych sprawach ? no info

Zgłoś

600511225 Dodam jeszcze, że kurier z rej. Gdyni - sympatyczny facet, można śmiało oddzwaniać. no info

Zgłoś

517322659 Witam, jest to mój numer. Do nikogo nie wydzwaniam - nie wiem dlaczego tak jest. Jest to numer na kartę - czy możliwe, że ktoś go wykorzystuje? Pozdrawiam no info

Zgłoś

223144925 Dzwoni notorycznie :rano, przedpołudniem,popołudniu i pod wieczór Niebezpieczny

Zgłoś

790034336 dzwonił raz,po odzwonieniu wiadomość ze takiego numeru nie ma w bazie danych bo jest za krótki. Niebezpieczny

Zgłoś

792652270 Oszust uważać na gościa, pobiera zaliczki i znika, posługuje się nie swoimi danymi!!! Już go szukają!!! Niebezpieczny

Zgłoś

222478617 UWAGA !!! Złodziej telefoniczny. NIe odbieraj, nie odzwaniaj, zgłoś na Policję nękanie - Stalking. Kodeks Karny art.190a § 1. Kto przez uporczywe nękanie innej osoby lub osoby jej najbliższej wzbudza u niej uzasadnione okolicznościami poczucie zagrożenia lub istotnie narusza jej prywatność, podlega karze pozba­wienia wolności do lat 3. § 2. Tej samej karze podlega, kto, podszywając się pod inną osobę, wykorzystuje jej wizerunek lub inne jej dane osobowe w celu wyrządzenia jej szkody majątkowej lub osobistej. (...) § 4. Ściganie przestępstwa określonego w § 1 lub 2 następuje na wniosek pokrzywdzonego. Niebezpieczny

Zgłoś

799909294 Reklama, treści erotyczne ("prywatne fotki"), link do strony internetowej. Niebezpieczny

Zgłoś

538157990 oszust z olx. sprzedaje przedmiot, zamyka konto, paczki nie wysyla, pieniedzy nie oddaje. kontakt tylko przez sms, telefon wył przez wiekszą czesc dnia. zgłoszony na policję Niebezpieczny

Zgłoś

222781572 Sprawa jak z Archiwum X - dzwoniono z tego numeru do mnie 2 razy po południu a jak wieczorem chciałem oddzwonić to włącza się automat że wybrany numer nie istnieje Niebezpieczny

Zgłoś

796225365 Wyłudzenia Niebezpieczny

Zgłoś

514098997 Oferty elektroniki,laptopy.Różne miejsca zamieszkania. Wplata na konto a sprzetu brak. Niebezpieczny

Zgłoś

793636660 UWAGA PROSTYTUTKI I ZLODZIEJKI Niebezpieczny

Zgłoś



Topologia numeru: 797776029